Veelgestelde vragen

Lidmaatschap

Wat kost een lidmaatschap?

De maandelijkse abonnementsprijzen beginnen bij 16,95€ voor 1 kind. Klik hier om het lidmaatschap te kiezen dat bij jouw gezin past.

Waarom is een lidmaatschap van 1 jaar goedkoper?

Hoe langer de abonnementsduur, hoe lager de maandelijkse kosten. Dit betekent wel dat je je voor de periode van het abonnement vastlegt. Je kunt het abonnement dus niet eerder stoppen

Hoeveel speeltjes ontvangen we in onze tas?

Er zitten vier speelgoedjes de tas met speelgoed. Deze tas wordt eens in de twee maanden gewisseld. De speeltjes die er in zitten, worden van tevoren met jou besproken. Als je iets anders wil, kan je altijd een speeltje wijzigen. 

De nieuwwaarde van het speelgoed in de tas varieert, maar kan oplopen tot meer dan 200 euro. Bijvoorbeeld de Wobbel alleen al kost nieuw 140 euro.
 

Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?

Je kunt je lidmaatschap op elk moment opzeggen door ons een bericht te sturen of via het beheerpanel in jouw persoonlijke account.

Wordt mijn lidmaatschap automatisch verlengd?

Alle lidmaatschappen worden automatisch verlengd, tenzij ze zijn beëindigd. Je kan op elk moment annuleren, in dat geval worden er na afloop van de abonnementsperiode geen kosten meer in rekening gebracht.

Speelgoed

Is het speelgoed nieuw?

Nee, KIDDOS Toys Club is een milieuvriendelijk speelgoedverhuurconcept. Wanneer speelgoed wordt teruggebracht, wordt het professioneel schoongemaakt en gedesinfecteerd, voordat het naar andere kinderen wordt gestuurd. 

Hoe maken jullie het speelgoed schoon?

Onze reinigingsprocedures zijn afhankelijk van het materiaal van het speelgoed. We gebruiken een eco- en kindvriendelijke spray van Attitude die 99,9% van alle ziektekiemen en bacteriën doodt. Klik hier voor meer informatie over dit product. UV-behandeling wordt gebruikt voor babyspeelgoed en katoenen materialen. Dit is een techniek die ook wordt gebruikt voor desinfectie in ziekenhuizen.

Wat voor speelgoed krijgen we?

Onze specialisten kiezen speelgoed dat aansluit bij de leeftijd én geschikt is voor de ontwikkelingsfase van jouw kind. Het merendeel van ons speelgoed is van hout. Op een paar uitzonderingen na, heeft ons speelgoed géén batterijen. Klik hier om enkele voorbeelden te bekijken.

Wat als mijn kind niet geïnteresseerd is in het speelgoed?

We zijn beschikbaar om je te helpen jouw kind met handige tips te interesseren voor het speelgoed. Als jouw kind dan nog steeds geen interesse toont, gaan we samen in gesprek om er voor te zorgen dat de volgende tas beter aansluit bij de wensen van jouw KIDDO.

Rekenen jullie extra kosten als het speelgoed kapot gaat?

Het speelgoed in onze collectie is zeer duurzaam. In het ongelukkige geval dat het speelgoed kapot gaat, worden er geen kosten in rekening gebracht. We rekenen wel een vervangingsvergoeding voor speelgoed dat (onherstelbaar) beschadigd is door inkt of water of andere moedwillige beschadigingen.

Wat gebeurt er als we een onderdeel kwijtraken?

Voor verloren onderdelen brengen we een vervangingsvergoeding in rekening. Samen met het speelgoed ontvang je een onderdelenlijst met alle kosten voor ieder onderdeel.

Welke merken speelgoed hebben jullie?

We lenen alleen speelgoed uit van fabrikanten die voldoen aan de hoogste veiligheidsvoorschriften. Op dit moment werken we onder anderen samen met: 

PlanToys, Abel Blocks, Qurkies, Wobbel, Tender Leaf, Hape, MOLUK, Fat Brain Toys, Green Toys, The Manhattan Toy Company, Le Toy Van, Scratch, SmartMax & SmartGames. 

We zijn altijd op onderzoek uit naar de mooiste merken. Dus heb je tips dan horen we dat uiteraard graag! 

Betalingen

Wanneer wordt het bedrag geïncasseerd?

De incasso vindt iedere maand plaats op de dag van inschrijving. De bezorging en de incassodatum lopen niet gelijk, want we leveren pas nádat de incasso is gedaan.

Moeten we betalen via automatische incasso?

We bieden bij de normale abonnementen alleen de mogelijkheid om maandelijks te betalen via automatische incasso.

Mocht je KIDDOS kado willen geven, dan wordt het totale bedrag in één keer afgeschreven via iDeal of CrecitCard.

Als je liever een abonnement handmatig vooruit betaalt, neem je dan even contact met ons op?

Bezorging

Waar bezorgen jullie?

We bezorgen momenteel in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam. Als je daar woont, dan bezorgen wij het speelgoed gratis bij je thuis. 

Eerder was ons bezorggebied groter, maar helaas kunnen wij de bezorging buiten deze drie steden niet meer bewerkstelligen. Logistiek bleek het helaas niet haalbaar.

Woon je buiten het bezorggebied, moeten we je dus teleurstellen: helaas is het (nog) niet haalbaar om door het hele land te bezorgen. De kosten voor het verzenden via bijvoorbeeld postNL zijn helaas te hoog. Daarom nemen wij geen leden aan buiten het bezorggebied.

Hoe gaat de bezorging in zijn werk?

We hebben vaste bezorgdagen voor de plekken waar wij bezorgen. We proberen de bezorgingen zoveel mogelijk te clusteren om duurzaam & efficiënt te leveren. De bezorgdata worden ruim van tevoren bekend gemaakt en met je overlegd. 

In de dagen vóórdat we komen, sturen we via Whatsapp een tijdsblok van een uur, zodat je thuis bent om het speelgoed aan te nemen!

Neem contact met ons op voor meer informatie over de bezorgdagen. 

Een lidmaatschap kado geven

Hoe kan ik een lidmaatschap kado geven?

Klik hier om een lidmaatschap kado te geven.

Hoe werkt het kado geven van een lidmaatschap?

Je kan kiezen welk bedrag je kado zou willen doen. Wij zullen contact met je opnemen over de eerste bezorging. Zo kan je er bijvoorbeeld voor kiezen dat de eerste tas met speelgoed bij jou thuis wordt geleverd, zodat je die zelf aan de KIDDOS kan overhandigen. We kunnen ook een kado-bon naar je opsturen. 

Wordt dit lidmaatschap automatisch verlengd?

Nee, het lidmaatschap dat u kado geeft wordt niet verlengd. Het is een éénmalige betaling.
© 2020 KIDDOS. Alle rechten voorbehouden.
Algemene voorwaarden
shopping-cartfacebook-squareyoutube-squareinstagram